مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از زمان اجرای طرح فجرانه تاکنون تعداد ۱۵۶۸۲۹ خانوار ایلامی مشارکت نموده و اقدام به خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد محلی کردند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 25 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی بیان داشت :  بسته تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه دولت به دهک های اول تا هفتم اختصاص یافته تا مشمولین طرح با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای وخرد محلی اقدام به خرید ۱۱ قلم کالایی که به قیمت سال ۱۴۰۱ عرضه می شود، نمایند.

وی افزود : در واقع این مبلغ تشویقی ما به التفاوت قیمت ۵۲۳۰۰۰ تومان با ۷۳۴۷۵۰ تومان ۱۱ قلم کالا می باشد که توسط دولت پرداخت می شود.

الیاسی ادامه داد :  اجرای این طرح که با استقبال خوب مردم همراه شده از ۱۷ بهمن ماه شروع و تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و مدت اعتبار مبلغ تشویقی هر ماه تا هیجدهم ماه بعد می باشد لذا مشمولین طرح از خرید شتابزده و ازدحام در فروشگاهها خودداری کنند.

وی مطرح کرد :  از ابتدای اجرای طرح فجرانه تاکنون ۱۷۷۷۷۸ تراکنش موفق خرید در ۲۱۰۶ پایانه فروشگاهی مربوط به ۱۵۶۸۲۹ خانوار انجام شده که مبلغ حمایتی دولت ۹۸/۹۲۲/۹۸۳/۲۷۲ تومان و مبلغ ۱۹۱/۶۷۹/۵۲۱/۶۶۳ تومان آورده نقدی مردم بوده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار