رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران از درخشش برادران عالمیان در مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به سطح بالای مسابقات تنیس روی میز در تهران، گفت: نوشاد و نیما عالمیان با شکست حریفان خود به فینال مسابقات جایزه بزرگ تهران راه یافته بودند که در نهایت با برتری نوشاد پایان یافت.
وی با اشاره به کسب افتخار و درخشش ورزشکاران مازندرانی و انتخاب نفرات اول تا سوم از مازندران در جایزه بزرگ، تصریح کرد: نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی به عنوان سه ملی‌پوش مازندرانی به ترتیب اول تا سوم شدند.
رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران از اهدای جوایزه 500 دلاری در این مسابقات به نوشاد عالمیان خبر داد و افزود: در فینال این مسابقات نوشاد و نیما مقابل هم قرار گرفتند و با برتری نوشاد به پایان رسید و در نهایت به مقام قهرمانی دست یافت.
زعفری با اشاره به کسب عنوان سومی پوریا عمرانی در این مسابقات، تصریح کرد: عمرانی در دیدار رده‌بندی موفق شد آرمان حاجی را سه بر دو شکست دهد و به مقام سوم دست یافت.
وی از اهدای جایزه 300 دلاری به نیما عالمیان و همچنین جایزه 200 دلاری به پوریا عمرانی خبر داد و گفت: عمرانی پس از دریافت جایزه 200  دلاری در یک اقدامی ارزشمند هدیه‌اش را تقدیم بیماران ماهک کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار