پیام تقدیرفرماندارشهرستان رودسراز حضورپرشورمردم این شهرستان درراهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: ۱۱۵۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 12 February 2024

دکترمحمدحیدری فرماندارشهرستان رودسر با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق شد.

در ادامه این پیام آمده است: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان رودسر که بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفادارای خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دادند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت شریف ایران با این حضور گسترده و پرشور خود به جهانیان و دشمنان نظام اسلامی ثابت کردند که از مسیر انقلاب اسلامی که امام راحل در سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شود و تا پای جان از آرمان‌های این نظام و حریم ولایت و رهبر معظم انقلاب پشتیبانی و صیانت می‌کند.

فرماندارشهرستان رودسر پیام امده است: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند امسال نیز تداوم حماسه‌آفرینی امروز خواهد بود و ملت با حضور در پای صندوق‌های رای ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، اصلح‌ترین و کارآمدترین و دلسوزتر افراد را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب می‌کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می نماییم

دکترمحمدحیدری

فرماندارشهرستان رودسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار