کد خبر: ۱۱۵۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶ 12 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حسن فلاح مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در نشست خبری در بابل بیان کرد:

اکنون بیش از یک میلیون و ۶۴۷ هزار مازندرانی تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران هستند که این آمار ۶۲ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی اظهار داشت: جذب اعضای جدید در تامین اجتماعی مازندران سبب شد که در ۲ سال اخیر درآمد این سازمان در مازندران افزایش یابد که در سال جاری شاهد افزایش ۴۲ درصدی درآمد تامین اجتماعی مازندران نسبت به سال گذشته هستیم.

فلاح با بیان این مطلب که همچنان ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی مازندران نسبت به میانگین کشوری پایین است، ادامه داد: این آمار برای کشور ۴.۲ است که در مازندران ۳.۵ است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در این نشست خبری بیان داشت: با سرمایه گذاری های زیرساختی در بیمارستانهای تابعه تامین اجتماعی مازندران تا پایان سال ۹۸ تخت به این مراکز درمانی اضافه خواهد شد.

سیدرضا کاظمی‌نیا اظهار داشت: تا کنون ۶۰ تخت در مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی مازندران افتتاح شد و ۳۸ تخت دیگر تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال جاری بوجه درمان تامین اجتماعی مازندران چهل هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشتیم.

وی ادامه داد: در بیمارستان فوق تخصصی قائم شهر اقدامات تخصصی ویژه شامل جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، آنژوپلاستی عروق مغزی، قلبی و محیطی، سنگ شکن، سونوگرافی و تصویربرداری س تی اسکن و ام آر آی به بیمه شدگان زیوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات ارائه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار