معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه؛
معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه گفت : در انتخابات ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور و خودجوش خود در شعب اخد رای مهر بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان می‌زنند و مشکلات موجود در جامعه با تلاش و برنامه‌ریزی درست مسئولان قابل حل است.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 11 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن  در بین مردم ایلام  اظهار داشت : وحدت و وفاداری مردم ایران به انقلاب، برای جبهه‌های محور مقاومت اقتدار و دلگرمی به ارمغان آورده و امنیت کشور را نیز تضمین کرده و الگویی نوین برای مبارزات سایر ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

وی افرود : مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرماندهان نیروی هوایی ارتش به شکست پروژه نظم نوین جهانی بر پایه مفاهیم و مبانی آمریکایی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس اشاره داشتند و آمریکا نیز با دریافت مفهوم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی دست به تغییر تاکتیک زد و در چرخشی جدید اعلام کرد حاضر به رسمیت شناختن کشور فلسطین در کنار اسرائیل است اما این ادعا در واقع یک خدعه و نیرنگ برای تسلط هرچه بیشتر آمریکا و اسرائیل بر فلسطین و سرزمین های اشغالی است.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت : دشمن از همان بدو پیروزی انقلاب حیله، فتنه، دسیسه و فشارهای زیادی برای تسلیم کردن ملت و مسئولان بر ایران تحمیل کرد اما مقام معظم رهبری و مردم با ادامه مسیر امام راحل فتنه ها و فشارها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی مطرح کرد : ۴۰۰ پایگاه نظامی و جاسوسی آمریکایی با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه فعال است و همچنین گروهک‌های دست نشانده آمریکا از جمله داعش، طالبان و اسرائیل و برخی حکام خودفروخته و مرتجع عرب نیز مجری فرامین و دستورات آمریکا در منطقه هستند.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه یادآور شد : آثار آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال اخیر در منطقه هویدا شد و مردم ایران صدای رسای مبارزه با استکبار را در منطقه گسترانده است.

وی تصریح کرد :  با پشتیبانی ملت و رهنمون‌های داهیانه مقام معظم رهبری انقلاب ایران، میدان مبارزه با استکبار و جهان سلطه در منطقه گسترش یافته و تنها راه نجات و پیروزی مسلمانان بر مستکبران مقاومت در برابر زیاده خواهان، ستیز با ظالمان، مجاهدت در راه خدا و پیروی از فرامین دین مبین اسلام و ایات نورانی قرآن کریم است.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه  تاکید کرد :  مردم ایران با انقلاب خود سلطه اروپا و آمریکا بر سرمایه‌ها و ثروت این مملکت را قطع کردند و انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، خاری در چشم آمریکا شد و به همین سبب در طی ۴۰ سال اخیر با روش‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و جدا کردن مردم از نظام داشته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار