مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تبریک چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از خدمات‌‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در این مراسم، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 07 February 2024

به گزارش تابناک تهران، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تبریک چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در این مراسم، خبر داد.

وی افزود: همکاران بنده در شرکت واحد با آمادگی کامل برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در خیابان و میدان آزادی برگزار می‌شود، نسبت به جابجایی شهروندان از میادین و مبادی اصلی پایتخت شامل: چهارراه تهرانپارس، یافت آباد، میدان خراسان، پایانه خاوران، میدان رسالت، شهرک شهید محلاتی، ابوذر، نازی آباد، فلکه دوم صادقیه، شهرک شهید باقری، تهرانسر، دولت آباد، میدان شهر ری اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت شرکت‌کنندگان به میادین اصلی و مبادی اولیه نیز اندیشیده شده است و ناوگان اعزامی تا انتقال آخرین نفر در محل برگزاری مراسم حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار