عوامل ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند با توجه به بارش برف از شب گذشته تاکنون، در سه منطقه عملیاتی دماوند، گیلاوند و مشا در حال انجام برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 06 February 2024

به گزارش تابناک تهران، این عملیات روز سه شنبه بدون وقفه به منظور جلوگیری از انسداد معابر اصلی و فرعی همچنان ادامه دارد. بر این اساس با تلاش عوامل شهرداری دماوند، تمامی مسیرهای اصلی شهر دماوند باز هستند. پاکسازی و نمک‌پاشی معابر فرعی نیز به مرور و بر اساس اولویت در حال انجام است. با توجه به لغزندگی سطح معابر، از شهروندان درخواست می‌شود که برای تردد در معابر شهری جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مهدی‌رضایی‌مهر شهردار دماوند در خصوص فعالیت ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند اظهار کرد: از روز گذشته با آغاز بارش برف، عملیات نمک پاشی و برف‌روبی کلیه معابر اصلی و فرعی مناطق سه‌گانه شهر دماوند به صورت مستمر با تلاش و همت نیروهای ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند انجام شد.

وی با اشاره به برودت و کاهش محسوس دمای هوا گفت: به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی سطح معابر، عملیات نمک‌پاشی با اولویت معابر اصلی در حال انجام است و معابر فرعی نیز به مرور انجام خواهد شد.

شهردار دماوند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند، کلیه مسیرهای اصلی شهر دماوند باز است و امروز انسدادی در سطح شهر وجود نداشت.

رضایی‌مهر، از شهروندان درخواست که حتی‌المقدور از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، اما در صورت ضرورت برای خروج از منزل، از سلامت وسیله نقلیه و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی و زمستانی اطمینان حاصل نمایند.

وی همچنین از زحمات کلیه نیروهای ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند در سه منطقه دماوند، گیلاوند و مشاء و همچنین همراهی شهروندان گرامی برای جلوگیری از انسداد معابر اصلی و فرعی تقدیر و تشکر کرد.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار