رئیس کمیته امداد چمستان گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته بانک‌های عامل به ۹۲ نفر از مددجویان و نیازمندان بخش چمستان مبلغ ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی اعطا کردند.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 03 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه گذشته بانک‌های عامل به ۹۲ نفر از مددجویان و نیازمندان بخش چمستان مبلغ ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی اعطا کردند.

 

اعطای بیش از ۱میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد چمستان  

وی افزود: وام‌های فوق در زمینه کمک به درمان، ودیعه مسکن، تعمیر مسکن، تحصیل، تهیه لوازم منزل، کمک به خرید جهیزیه، پرداخت بدهی و کمک به سفر‌های زیارتی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد چمستان گفت: کارمزد این وام‌ها حداکثر ۴ درصد و اقساط اغلب این وام‌ها تا ۶۰ ماه می‌باشد، بجز وام‌های ودیعه مسکن بانکی که اقساط آن ۱۰ ساله پرداخت می‌گردد.

نیکوکار گفت: عمده این وام‌ها توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

وی بیان داشت: مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان از وام‌های مذکور مربوط به وام ودیعه مسکن است که از محل اعتبارات تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۲ به این اداره تخصیص و توسط بانک‌های عامل بخش چمستان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد چمستان افزود: با توجه به تاکید آموزه‌های دینی و به جهت ارتقا فرهنگ کار و تلاش در میان مددجویان یکی از اهداف کمیته امداد توسعه پرداخت‌های معوض و وام، بجای کمک‌های بلا عوض می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار