مدیرکل صمت گیلان خبر داد:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: همزمان با ایام پایانی سال فروش فوق‌العاده و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تحت عنوان جشنواره عید تا عید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 01 February 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ «تیمور پورحیدری» با اشاره به اجرای طرح عید تا عید گفت: با حضور روسای صمت شهرستان‌ها، رئیس اتاق اصناف گیلان و روسای اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها جلسه‌ای در راستای تنظیم بازار به منظور تبیین روند برگزاری این جشنواره برگزار و در خصوص سازو کار برگزاری آن بحث و بررسی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: جشنواره عید تا عید از ماه مبارک رمضان تا عید نوروز در سه قالب برگزاری نمایشگاه، انتخاب فروشگاه‌های منتخب ثبت نام کننده در طرح و طرح‌های اعتبار خرید برای کارکنان دولت و بخش خصوصی از واحدهای صنفی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه مردم می‌توانند بر اساس اعتبارسنجی که از شبکه بانکی انجام می‌دهند، از این طرح استفاده کنند اظهار کرد: در این طرح که غیر از بخش خصوصی، بخشی از آن به کارکنان دولت هم اختصاص پیدا می‌کند؛ اعتبار لازم از طریق بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های تجاری به عموم مردم و کارمندان تخصیص پیدا کرده است.

پورحیدری افزود: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌های کشور جهت اختصاص «اعتبار خرید» حداقل دو ماهه و با مبلغ حداقل ۲۰۰ میلیون ریال به خریداران (بدون چک و بدون ضامن) کلیه واحدهای صنفی موصوف قادر خواهند بود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت‌دار کالای خود «بازپرداخت در اول اردیبهشت ۱۴۰۳» اقدام نمایند.

وی در پایان ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت‌های کسر از حقوق دولتی و بازنشستگی که از دیگر مزایای طرح عید تا عید خواهد بود تصریح کرد: از ۲۲ بهمن همزمان با جشن پیروزی انقلاب؛ تمامی واحدهای صنفی متقاضی می‌توانند از طریق لینک http://eidtaeid.ir نسبت به ثبت نام و آگاهی از شرایط طرح به سهولت اقدام نمایند و از مزایای این طرح اعتباری جهت افزایش فروش خود بهره‌مند شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار