مدیر منطقه دو شهر قم گفت:ساخت بوستان صداقت در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و در انتهای محله شهید رجایی (شیخ‌آباد) تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۰ 01 February 2024

به گزارش تابناک قم، سید رضا حسینی،مدیر منطقه دو شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان صداقت در منطقه دو اظهار داشت: احداث بوستان صداقت در قالب یک بوستان محله‌ای و در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و در انتهای محله شهید رجایی (شیخ‌آباد) در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این بوستان در راستای طرح توسعه فضای سبز منطقه و در قالب توسعه فضای سبز در محله‌های کمتر برخوردار برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز کرد: با پیش‌بینی بودجه لازم، عملیات اجرایی آن در حال اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه احداث بوستان صداقت در چندین فاز عملیاتی و از سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: موقعیت قرارگیری این بوستان در کنار افزایش سرانه فضای سبز، سبب بهسازی سیما و منظر محله می‌شود.

وی مساحت این بوستان را چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع دانست و افزود: برای فاز چهارم که هم‌اکنون در حال انجام است، هزینه ۱۸ میلیارد ریالی پیش‌بینی‌شده است.

حسینی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بوستان صداقت تا پایان سال به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار