مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع ۳۴ پروژه در حوزه مسکن، راهسازی و ساختمانهای دولتی، با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد ریال طی دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 29 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سید محسن حمزه لو، در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، بابیان اینکه ۲۷ پروژه افتتاح و ۷ پروژه نیز کلنگ زنی می شود، افزود: در بخش مسکن، ۷پروژه با اعتبار ۵۱۱۶ میلیارد ریال افتتاح و ۶ پروژه نیز کلنگ‌زنی می شود که شامل اتمام و تحویل ۲۱۶ واحد مسکن مهر و ۲۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن است. 

وی ادامه داد: در حوزه راهسازی، ۱۳ پروژه با اعتبار ۱۰۴۸۰ میلیارد ریال افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی می شود. 

حمزه لو گفت: همچنین ۷ پروژه در حوزه ساختمانهای دولتی با اعتبار ۵۳۸میلیارد ریال افتتاح می شود. 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی در استان در دست اجرا است، گفت: ۲۵ کیلومتر راه در محور خوی_قطور_رازی و ۱۷ کیلومتر بزرگراه نیز در مسیر تردد زائران اربعین زیر بار ترافیک رفته است و درصددیم تا سال آینده مسیر نقده_پیرانشهر تعیین تکلیف شود. 

حمزه لو با بیان اینکه کارگاههای راهسازی در تمامی راههای استان فعال است، اظهار کرد: در محور ماکو_تکاب ۴۶۰ کیلومتر پروژه راهسازی در دست اجرا است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تعیین تکلیف نواقصات آزاد راه ارومیه_تبریز نیز گفت: با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی و پس از انجام نقل و انتقالات از پیمانکار قبلی به پیمانکار بخش خصوصی، اولویت راه و شهرسازی، تکمیل نواقصات قطعات یک و ۲ و شروع عملیات اجرایی قطعه ۳ این آزاد راه است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار