مدیر توزیع برق اسفراین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ پروژه برق‌رسانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 28 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، نوح الله قویدل، مدیر توزیع برق اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی گفت: در طرح بهارستان یازده روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان که طی آن اصلاح و توسعه ۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۷ دستگاه ترانس نصب و حدود ۳۵۰ عدد پایه‌های خطرناک در معبر جابه‌جا شده‌اند.

مدیر توزیع برق اسفراین افزود: اصلاح و احداث شبکه روشنایی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف، و نصب و جابجایی ۸۰۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی از دیگر پروژه‌های است که عملیاتی شده است.

قویدل ادامه داد: احداث شبکه فشار ضعیف جهت تامین برق متقاضیان جدید روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روستایی و ۲ کیلومتر شهری احداث شد.

وی احداث شبکه و ترانس جهت گذر از پیک با اعتبار ۷ میلیارد تومان، احداث ۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۱ دستگاه ترانس از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: تامین برق مساکن ملی، احداث ۱.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۴ دستگاه ترانس جهت تامین برق مساکن ملی ساریگل، لوله گستر و شیخ آذری از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی در پایان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری هوشمند و عادی با اعتبار ۴ میلیارد تومان نصب شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار