استاندار مازندران گفت: فرزندان‌مان باید در بهترین شرایط، رشد و تحصیل نمایند تا با انگیزه و اراده و تلاش، نقش‌ها و مسئولیت‌های مهمی را در آینده استان و کشور بر عهده بگیرند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 25 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران با حضور صمیمی در جمع فرزندان ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با این فرزندان دیدار کرد.

 

دیدار صمیمی استاندار مازندران با فرزندان ایتام کمیته امداد استان  

در این دیدار، حسینی‌پور با تبریک ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار داشت: امیدوارم به برکت این روز بزرگ و معنوی خداوند توفیق خدمت بیشتر ما را به ایتام و نیازمندان که نجیب‌ترین و برترین افراد جامعه هستند عنایت نماید.

وی با اشاره به اینکه، یکی از ویژگی‌های برجسته امام علی (ع) توجه به ایتام و نیازمندان بوده است بیان کرد: امیرالمؤمنین (ع) در اوج اقتدار و مدیریت جامعه به صورت مخفی و در دل شب به منزل ایتام و نیازمندان می‌رفت و این درس بزرگی برای رهروان ایشان است که در اوج خوشی‌ها و مواهب به هم‌نوعان خود توجه نمایند.

استاندار مازندران با اشاره به وجود بیش از ۵۰ هزار یتیم در مازندران، ابراز کرد: امروز اگر بخواهیم بهترین عیدی را از دست مولا علی (ع) بگیریم این است که، با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و حمایت از فرزندان ایتام، دل‌های این فرزندان را شاد کنیم.

حسینی‌پور با تشکر از تمامی خَیِّرین استان گفت: در مازندران، دیار علویان به برکت امیرالمؤمنین علیه‌السلام، نباید خانواده‌ای داشته باشیم که احساس غربت کند.

حسینی‌پور با تشکر از فداکاری مادران فرزندان ایتام و ایفای نقش پدری برای آنان تأکید کرد: فرزندانمان باید در بهترین شرایط، رشد و تحصیل نمایند تا با انگیزه و اراده و تلاش، نقش‌ها و مسئولیت‌های مهمی را در آینده استان و کشور بر عهده بگیرند.

وی با تشکر از همکاران کمیته امداد مازندران که شبانه‌روز در مناطق روستایی و شهری برای رسیدگی به مددجویان و نیازمندان در تلاش هستند گفت: یکی از مهمترین اهداف ما خانه‌دار شدن تمامی مددجویان استان است و امیدواریم این امر تا پایان این دولت مردمی محقق شود.

خاطرنشان می‌شود: پایان این دیدار با نشست صمیمی و صرف ناهار در جمع ایتام توسط استاندار مازندران و میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران همراه بود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار