مدیر ستاد اقامه نماز ایلام از طرح احیا نماز صبح در مساجد شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 20 October 2015
مدیر ستاد اقامه نماز ایلام از طرح احیا نماز صبح در مساجد شهر ایلام خبر داد.
فیض الله رضایتی بااعلام این خبرگفت: با توجه به اینکه نماز صبح در بیشتر مساجد این استان اقامه نمی شود طرح احیا اقامه جماعت این فریضه الهی در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این زمینه با هیات های امنا، شماری از روحانیان و همسایگان مساجد نشستهایی برگزار شده تا احیای اقامه نماز صبح بصورت جماعت در این اماکن مقدس احیا شود.
وی با بیان اینکه نماز صبح مظلوم ترین نماز ها بوده افزود: در این زمینه توسط این ستاد طرح های تشویقی برای نمازگزاران مد نظر قرار گرفته تا نماز صبح در این اماکن مقدس احیا شود.
مدیر ستاد اقامه نماز ایلام گفت: طرح احیا نماز جماعت صبح در شهرستان ایلام در هفت مسجد و سایر شهرستانها نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح نماز صبح در مساجد شهرهای مختلف استان احیا و مردم به اقامه اول وقت و حضور در مساجد ترغیب شوند.
رضایتی افزود: در صورتی که فرهنگ اقامه به وقت نماز در جامعه شامل خانواده و ادارات زنده شود بخش زیادی از مشکلات امروزی به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی رفع خواهد شد.
پیش تر نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از عدم پخش اذان صبح از مساجد استان انتقاد و خواستار احیا نماز صبح در این اماکن مقدس شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار