مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: صبح امروز، تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس نو با اتوبوسران‌های جدید در خطوط غربی پایتخت خدمات رسانی به شهروندان را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ 23 January 2024

به گزارش تابناک تهران، مهدی علیزاده با بیان اینکه از صبح امروز، فعالیت هفدهمین شرکت اتوبوسرانی پایتخت با نام خودرو سرویس شهر به طور رسمی در خطوط غربی تهران آغاز شد، اظهار کرد: با دستور شهردار تهران و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات اتوبوسرانی، طی قراردادی با شرکت خودرو سرویس شهر مقرر شد این شرکت در حوزه راهبری و ارائه خدمات حمل‌و‌نقلی در حوزه اتوبوسرانی فعالیت خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: با توافقات صورت گرفته، تعداد 404 دستگاه اتوبوس جدید به شرکت خودرو سرویس شهر اختصاص داده شده که به تدریج و پس از انجام اقدامات اولیه وارد خطوط اتوبوسرانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در فاز اول این اقدام، 11 خط اتوبوسرانی در مناطق 2، 5 و 22، سامانه پنج در اختیار شرکت خودرو سرویس شهر قرار گرفت و در مراحل بعدی خطوط دیگری در مناطق مختلف شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار می‌گیرد، گفت: صبح امروز، تعداد 20 دستگاه اتوبوس نو با اتوبوسران‌های جدید در خطوط غربی پایتخت خدمات رسانی به شهروندان را آغاز کردند.

وی با تاکید بر اینکه به طور جدی پیگیر توسعه ناوگان اتوبوسرانی از طریق نوسازی و بازسازی هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تزریق ناوگان جدید بتوانیم خدمات بهتری به مردم تهران ارائه کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار