تابناک هرمزگان-سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در فولاد هرمزگان با حضور ریاست انجمن فولاد کشور و اعضای هیئت‌مدیره فولاد هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 23 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// «عطاالله معروف‌خانی»، مدیرعامل فولاد هرمزگان در آغاز سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: گرچه شش‌ماهه اول سال مسئله برق و شش ماه دوم مسئله گاز را داریم بااین‌حال سال گذشته از ظرفیت اسمی عبور کردیم و ۳۲ رکورد را به ثبت رساندیم و افتخاراتی را برای فولاد هرمزگان ثبت کردیم؛ همه این‌ها مرهون تلاش‌های کارکنان و کارگران فولاد هرمزگان است.
وی بابیان اینکه امسال ثبت ۲۸ رکورد در همه حوزه‌های تولیدی و درآمدی را داشتیم، افزود: برگزاری کنفرانس علمی ریخته‌گری یک هم‌افزایی را ایجاد خواهد کرد تا ما از جدید‌ترین پیشرفت‌های دنیا در حوزه فولاد بهره‌مند باشیم. با توجه به تلاش‌های نخبگان انتظار داریم با برنامه‌ریزی این کنفرانس جمع‌بندی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: با استفاده از این هم‌افزایی و ارتباط‌هایی که ایجاد می‌شود و مقالات و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود از آخرین تکنولوژی روز دنیا مطلع و برخوردار خواهیم شد.

وی بابیان اینکه دومین کنفرانس در دو سال پیش برای ما آورده خوبی داشت، عنوان کرد: اگر فولاد هرمزگان در همه حوزه‌ها امروز پیشرو است به دلیل دومین کنفرانس ریخته‌گری دو سال پیش است.

معروف‌خانی اظهار کرد: امروز اگر رکوردها پشت سر هم ثبت می‌شود حاصل استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است. امروز اگر پروژه مگامدول بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به این دلیل است که از تکنولوژی های روز دنیا استفاده‌شده است و سعی شده در این پروژه صرفه‌جویی و ذخیره انرژی صورت گیرد.

وی گفت: مقدمات تولید فولاد سبز در فولاد هرمزگان در حال انجام است. در این حوزه فولاد هرمزگان قدم‌های خوبی برداشته است. مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار کرد: انتظار ما از کنفرانس سوم با توجه به ارائه ۱۱۰ مقاله و استقبال فولادسازان کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، موفقیت بیش از دو کنفرانس گذشته خواهد بود.

انتهای پیام//

برچسب ها: فولاد هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار