معاون عمرانی استانداری ایلام؛
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت : ۳۵ پروژه نیمه‌تمام ورزشی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در استان وجود دارد که تاکنون ۹۴ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده و برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند ۳۲۹ میلیارد تومان هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 23 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ هژبری بیان داشت : با توجه به اهمیت حوزه ورزش و نقش آن در نشاط اجتماعی و تقویت پایه‌های ورزش حرفه‌ای، نیازمند توجه خاص دولت در این زمینه هستیم.

وی افزود :   ۲۷۷ باب فضای ورزشی در استان وجود دارد که ۲۵ باب از آن‌ها فرسوده است و برای ترمیم و نوسازی این فضاها حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد : تجهیز مجموعه ورزشی و استادیوم ۱۵ هزار نفری ایلام به طور کامل انجام نشده است که برای تکمیل آن نیز نیازمند ۳۰ میلیارد تومان هستیم.

هژبری  احداث خوابگاه برای ورزشکاران با ظرفیت ۴۰۰ نفر را از دیگر نیازهای استان اعلام کرد و  تاکید کرد : با توجه به ظرفیت‌های استان به علت نبود خوابگاه، مسابقات ملی و بین المللی به‌سختی در استان برگزار می‌شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت  : از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۹۶ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش اختصاص یافته است.

هژبری خاطرنشان کرد : اعتبار استانی سال‌جاری ۱۲۶ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۷۶ درصد رشد داشته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار