سخنگوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قم:
یکی از اساسی‌ترین عواملی که امنیت کشور را تضمین می‌کند حضور پرشور مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی است و مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری می‌تواند بهترین و موثرترین راهکار برای حفظ امنیت پایدار در کشور باشد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۴ 20 January 2024

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام دکتر محمدصادق‌ناطقی سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم (ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی) گفت: پیشرفت‌های همه جانبه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فقط و فقط در سایه امنیت اتفاق می‌افتد، اگر به امنیت کشور خدشه‌ای وارد شود، اولین چیزی که آسیب می‌بیند رفاه عمومی و رشد اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین عواملی که امنیت کشور را تضمین می‌کند حضور پرشور مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی است و مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری می‌تواند بهترین و موثرترین راهکار برای حفظ امنیت پایدار در کشور باشد.

سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم (ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی) بیان داشت: بالا بردن مشارکت در انتخابات پیش‌رو نه فقط وظیفه علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بلکه وظیفه همه وطن دوستان می‌باشد.

محمدصادق‌ناطقی اضافه کرد: فارغ از اینکه چه فرد و جناحی پیروز انتخابات می‌شود، بر هر کسی که به امنیت، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز می‌اندیشد، لازم است مردم را به مشارکت در انتخابات اسفندماه تشویق نماید.

حجت‌الاســلام ناطقی مثبت‌نگری و امیدآفرینی را مهمترین محور تبلیغات برای افزایش مشارکت در انتخابات برشمارد و گفت: ضروری‌ست چشم‌اندازی مثبت، مطلوب و مجذوب کننده از آینده‌ای که ایران اسلامی به‌سوی آن حرکت می‌کند، برای مردم ترسیم نماییم و نخبگان جامعه میبایست روایتی مبتنی بر نظریه مقاومت و پیشرفت تبیین نمایند و نشان دهند که جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، نظامی، سیاسی، روابط بین‌الملل و... گام‌های کم نظیر، موفق و بعضا بی‌نظیری، به سمت هدف برداشته و کفه ترازوی قدرت در منطقه و جهان را به نفع خویش تغییر داده است.

سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از نخبگان حوزه و دانشگاه خواست که در جهاد تبیین بین گفتمان مقاومت در برابر زورگویان و ظالمان و گفتمان سازش با ظالمان و زورگویان مقایسه ارائه دهند و برای مردم تبیین نمایند که گفتمان مقاومت_پیشرفت بسیار موفق‌تر از گفتمان خسارت‌بار سازش_ توسعه عمل کرده است.

ناطقی آسیب‌شناسی از مشکلات و معضلات کشور و پذیرفتن نقد‌ها و کاستی‌های موجود را لازم دانست و گفت: صاحبان تریبون و اندیشمندان جامعه باید ضمن همدلی با مخاطبین خود در زمینه مشکلاتی مثل؛ معیشت، مسکن، تورم و اشتغال به تحلیل دلایل و عوامل این آسیب‌ها بپردازند و به مردم بگویند که مشکلات کنونی کشور به دلیل مقاومت نبوده است، بلکه عمدتاً به جهت انفعال، سازش و الگوبرداری غلط از مدل‌های توسعه در غرب بوده است؛ هرچند بخشی نیز به خاطر کوتاهی‌ها و سوء مدیریت‌های مسئولین کشور است.

وی در پایان رقابت‌های سالم و اخلاق‌مدارانه افراد و احزاب مختلف در انتخابات را، از عوامل افزایش مشارکت برشمرد و بیان داشت: هر رای پیش از آن که در سبد فلان شخص یا فلان گروه برود، رای به اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار