کد خبر: ۱۱۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 19 October 2015

مقاومت البرز شروع خوب و پایانی بد در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کشور داشت. هر چند تمامی کارشناسان از نوع بازی و تاکتیک این تیم تمجید می‌کنند اما در رشته‌هایی که امتیاز جایگاهها را مشخص می‌کند در کنار بازی خوب باید در نتیجه‌گیری نیز موفق عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، رضا فلاح زاده، سرمربی خوش فکر مقاومت البرز دلیل شروع خوب و پایان بد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر را جوانی و کم تجربگی بازیکنانش می‌داند و معتقد است هر چه بازیکنان با تجربه‌تر شوند، تمرکز بیشتری پیدا می‌کنند و این امر در نتیجه‌گیری .کمک حال تیم خواهد شد

.فلاح زاده درگفت وگو با ایسنا می‌گوید:

مقاومت شروع بسیار خوبی داشت و به عنوان پدیده لیگ برتر نیز مطرح شد اما در ادامه بازی‌ها نتایج مناسبی کسب نکرد، دلیل این نوسان چه بود؟

تنها دلیل نوسان تیم مقاومت در رقابتهای این فصل لیگ برتر جوانی و کم تجربه بودن مجموعه تیم بود. در بسیاری از بازی‌ها به لحاظ فوتسالی بسیاربهتر از حریفان بودیم اما در پایان یا بازی‌ها را باختیم و یا آن که مساوی کردیم.

جوانی و کم تجربه بودن در کار مزایای مثبتی که دارد چه زیان هایی می‌تواند داشته باشد؟ در کنار مزایای جوانی، کم تجربگی معایبی دارد که در دیدارهای حساس اثرات خودش را نشان می‌دهد. در بیش از هفت بازی نیم فصل اول تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم که بی‌تجربگی سبب مساوی شدن بازی شد، و یا آن که در دیدارهایی که پایاپای دنبال می‌شد کم تجربگی باعث شد با یک گل اختلاف بازی را واگذار کنیم.

این کم‌تجربگی چگونه درمان می‌شود؟

تنها راه درمان کم تجربگی در فوتسال بازی کردن مداوم در شرایط سخت است. وقتی بازیکنان در طول فصل تحت فشار باشند و این شرایط را تجربه کنند روز به روز آب دیده تر می‌شوند و به اصطلاح ورزشی‌ها پخته‌تر بازی می‌کنند.

بازیکنان جوان مقاومت نسبت به نیم فصل اول با تجربه‌تر شده‌اند؟

صد در صد. اگر بخواهیم امروز آنها را با شروع نیم فصل اول مقایسه کنیم پخته‌تر شدن آنها به وضوح قابل مشاهده است.

پس به کسب نتایج مطلوب در نیم فصل دوم امیدوار هستید؟

به طور قطع امیدوار هستیم تا نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

در نیم فصل بازیکن جدیدی به تیم اضافه شده است؟

در نیم فصل یک بازیکن جذب کردیم و یک بازیکن نیز از دست دادیم. حمید شفیعی را از دبیری تبریز جذب کردیم، شفیعی بازیکن خوبی است که می‌تواند در نیم فصل دوم کمک حال تیم باشد. علی بهلول نیز به دلیل تمام شدن خدمت مقدس سربازی از مقاومت جدا شد که از تلاش‌هایی که برای مقاومت داشت از همین جا تشکر می‌کنم.

اولین بازی شما در نیم فصل دوم مقابل تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان خواهد بود، با توجه به تغییر سرمربی گیتی پسند باد انتظار بازی سختی را بکشید؟

با این که میزبان هستیم اما می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم. گیتی‌پسند نیم فصل اول با محمود خوراکچی کار کرد و حالا با تغییر شرایط در نیم فصل دوم با رضا لک ادامه مسیر خواهد داد، هر دو این عزیزان از بهترین‌های ایران هستند و این موضوع کار مقاومت را سخت خواهد کرد .

به کسب سه امتیاز این دیدار امیدوار هستید؟

قطعا امیدواریم و با استراتژی خوبی که برای این بازی در نظر می‌گیریم تلاش می‌کنیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار