مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۴هزار و ۲۰۰ نفر در مدت سه روز به ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 15 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای استانی در زنجان به مدت سه روز در محل سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان فعال بود، اظهار کرد: این ستاد از ۱۴ دی ماه برپا شد و تا ۱۶ دی ماه روز شنبه ادامه داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی «خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا شده بود، تصریح کرد: بیش از ۷۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.
وی افزود: طی این سه روز بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ نفر به ستاد مردمی مراجعه کردند که بیشترین مطالبات و مراجعات مردم در خصوص نهضت ملی مسکن بود.
اسماعیلی با بیان اینکه نمایندگان همه دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این ستاد حضور داشتند، گفت: مردم استان زنجان مطالبات و درخواست‌های خود را در بخش‌های املاک، مسکن و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل ریلی (راه آهن)، بانک مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازافرینی و احیاء بافت فرسوده شهری، هواشناسی، شرکت فرودگاه‌ها، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل و سازمان نظام مهندسی بیان کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: در این راستا مشکلات و مسائل مطرح شده مردم پروژه به پروژه و بخش به بخش صورت جلسه شده و به همه موارد رسیدگی خواهدشد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار