محمدرضا شهاب زاده فرماندار آستارا
آب و برق ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان به دنبال بارش سنگین برف و برودت هوا قطع شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 15 January 2024

محمدرضا شهاب زاده درگفتگوباتابناک گیلان، با بیان اینکه بارش برف که از روز شنبه در این شهرستان آغاز شده بود امروز هم همچنان ادامه دارد اظهار کرد: کامیون‌ها و خودروهایی که بامداد امروز در مسیر آستارا به اردبیل و بالعکس دچار مشکل شده و توقیف شده بودند با کمک نیروهای امدادی و خودروهای نظامی و انتظامی نجات پیدا کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها از سمت اردبیل و حیران استان گیلان و بالعکس به دلیل کولاک شدید ممنوع است، گفت: در سطح شهر آستارا بیش از ۵۰ سانتی بارش برف باریده و همچنان ادامه دارد.

فرماندار آستارا با اشاره به قطعی برق و آب حدود ۲۷ روستا در بخش مرکزی به دلیل افتادن درختان و پارگی کابل‌ها، اظهار کرد: در مناطق روستایی به ویژه دهستان حیران بارش بیش از یک متر برف را داشتیم و متاسفانه در این نقاط قطعی آب و برق داریم و تیم‌های مربوطه از شب گذشته در حال برطرف کردن مشکل هستند.

 

شهاب زاده با بیان اینکه قطعی برق در منطقه حیران و بهارستان ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تصفیه خانه آب بهارستان شود، افزود: از مردم انتظار داریم در مصرف آب و حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار