رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری اعضای باند 9 نفره سرقت خشن و آدم ربایی که در چندین استان کشور اقدام به اقدامات مجرمانه با سلاح گرم کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 14 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، امیر حسام عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بدنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت و آدم ربایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان بعنوان نیروی خدمات رسان وارد منزل مالباخته شده و وی را مدتی در آن جا حبس کرده سپس با تهدید و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کارت‌های بانکی و طلا از وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران اعضای این باند خشن که سه زن و شش مرد بودند شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

حسام گفت: متهمان در تحقیقات پلیس اعلام کردند طعمه‌های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب به عناوین مختلف وارد منزل آنان شده و پس از تهدید و حبس آنان، اقدام به سرقت پول، کارت بانکی و طلا شاکیان می‌کردند.

وی افزود: تا کنون متهمان به ۶ فقره سرقت، آدم ربایی، گروگانگیری، سرقت با سلاح گرم در چند استان اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار