رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: به همّت همکاران امداد و مراکز نیکوکاری پرتلاش و اداره اوقاف شهرستان، تعداد ۱۵۰۰ بسته حمایتی تحصیلی شامل؛ کیف، دفتر، مدادرنگی و اقلام ضروری دانش‌آموزان به فرزندان تحت حمایت تقدیم شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 14 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی با اعلام این خبر گفت: به همّت همکاران امداد و مراکز نیکوکاری پرتلاش و اداره اوقاف شهرستان، تعداد ۱۵۰۰ بسته حمایتی تحصیلی شامل؛ کیف، دفتر، مدادرنگی و اقلام ضروری دانش‌آموزان به فرزندان تحت حمایت تقدیم شد.

 

اهدای ۱۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد قائمشهر  

وی افزود: مجموع ارزش ریالی بسته‌های اهداء شده حدودا ۱ میلیارد تومان بوده که با معاضدت و مشارکت خَیِّرین تأمین گردیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: لازم به ذکر است دانش‌آموزانی که در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال تحصیل بوده از این بسته‌های حمایتی بهره‌مند و براساس نیازهای اساسی در هر رده تحصیلی اقلام مورد نظر تهیه و توزیع شد.

یعقوبی تصریح کرد: امروزه تحصیل فرزندان این نهاد از جمله مهمترین موضوع مورد پیگیری خَیِّرین دلسوز است که این دغدغه‌مندی منشاء برکات زیادی بوده که امیدواریم در سنوات آتی شاهد نتایج مطلوب و رشد علمی-فرهنگی این فرزندان عزیز باشیم.

لازم به ذکر است: در شهرستان قائمشهر ۱۴۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت قرار دارند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار