در اعتراض به افزایش بهای بلیط بازی والیبال
طبق جلسه صورت گرفته بین شهرداری وباشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه بلیط بازی والیبال بین دو تیم بانک سرمایه وشهرداری ارومیه به مبلغ۱۰هزارتومان خواهد بود. این واقعه را می توان به دو صورت بررسی کرد اول اینکه این یک نوع حرکت تبلیغاتی وانتخاباتی پیش از موعد می تواند برای […]
کد خبر: ۱۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 19 October 2015
به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه خبری موج نو:  در جلسه ای که بین شهرداری و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شده، بلیط بازی والیبال بین دو تیم بانک سرمایه وشهرداری ارومیه به مبلغ۱۰هزارتومان تعیین شده است.

این واقعه را می توان به دو صورت بررسی کرد اول اینکه این یک نوع حرکت تبلیغاتی وانتخاباتی پیش از موعد می تواند برای عضو مستعفی شواری شهر ارومیه باشد که شهردار محترم بعد از گذشت یک بازی از لیگ برتر بهاء بلیط ها را به قیمت سابق بازگرداند تا با این ترفند یک نوع محبوبیت کسب نماید وخاطرات سال قبل به فراموشی سپرده شود.

دوم اینکه در جلسه ی که برای انجام این بازی صورت گرفته است بنا به حساسیت و تنش های این بازی بسیار حساس هفته اول لیگ برترو شعارهایی که احتمال دارد علیه سعید معروف که این شعارها در جلسات تمرینی علیه وی نیز می شد نشان از عدم مقبولیت این بازیکن بین اهالی ارومیه دارد و بتوان با عدم استقابل از این بازی نوعی جلوگیری از دادن شعار علیه سعید معروف باشند. و همچنین حساسیتی که تماشاگران ارومیه به محمد موسوی وشهرام محمودی دارند می تواند از نکات جالب توجه این دیدار باشدکه باعث بوجود امدن حوادثی مانند بالابردن بلیط این دیدار باشد.

زمانی این پازل تکمیل می شود که دو روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر والیبال هنوز اداره کل ورزش وجوانان استان هیچ کارت خبرنگاری برای ورود به سالن برای خبرنگاران واصحاب رسانه صادر نکرده و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کل استان آذربایجان غربی هنوز از تعیین وقت دقیق برای صدور کارت های خبرنگاری برای ورود به سالن بازی ها هیچ اطلاعی ندارد.

ودر جواب معرفی خبرنگاران ورزشی را منوط به معرفی اداره کل ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی می کند وزمانی که از اداره ارشاد اسلامی این موضوع را پیگیری می کنیم در جواب این سوال جوابی مانند مگه اداره ارشاد مرجع تعیین خبرنگاران ورزشی می باشد؟!مواجه می شویم.

پس با این تفاسیر چرا مجموعه شهرداری با بالا بردن قیمت بلیط این بازی واداره ورزش وجوانان هم با عدم صدور کارت های خبرنگاری باعث عدم استقبال تماشاگران از این بازی می باشند؟!

بعد از ظهر امروز هم تماشگران متعصب والیبال که برای تماشای تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن بزرگ غدیر ارومیه جمع شده بودند وهمچنین دلیل بالارفتن قیمت بلیط هارا جویا شوند با جواب احد یوسفی که به شما هیچ ربطی ندارد دستور آقای شهردار است مواجه شدند.

تماشاگران بعد از بی احترامی احد یوسفی علیه مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه شعارهای بسیاری سردادند .

قیمت بلیط در استادیوم آزادی تهران در مقابل با استادیوم غدیر ارومیه

موقعیت قیمت با کارت عضویت قیمت با کارت ملی

جایگاه غرب ۱۵۰۰۰۰ ۱۸۰۰۰۰

جایگاه شرق (روبروی جایگاه) ۸۵،۰۰۰ ۱۱۰۰۰۰

طبقه اول پشت دروازه ۷۰،۰۰۰ ۹۰،۰۰۰

طبقه دوم ۵۰،۰۰۰۷۰،۰۰۰


...............

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اروم نیوز، بعد از اعتراض رسانه ها و مردم به قیمت بلیط مسابقه شهرداری ارومیه با بانک سرمایه، قیمت  این بازی به سی هزار ریال کاهش پیدا کرده است.

امید است با این کاهش قیمت ، شاهد حضور پرشکوه والیبال دوستان ارومیه ای برای تشویق تیم والیبال شهرمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار