امام جمعه نهاوند گفت: دشمن تلاش دارد تا نقش شهدا را در جامعه کم‌ رنگ کند که باید مراقب بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶ 08 March 2015

امام جمعه نهاوند گفت: دشمن تلاش دارد تا نقش شهدا را در جامعه کم‌ رنگ کند که باید مراقب بود.

به گزارش فارس؛ حجت ‌الاسلام عباسعلی مغیثی  در یادواره شهدای روستای رود باری خزل اظهار کرد: امروزه دشمن از طریق شبهه ایجاد کردن در اصول انقلاب و اعتقادات به فکر ضربه زدن به جوانان است و باید در این خصوص جوانان را آگاه کنیم.

وی افزود: یاد کردن خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تاثیر بسزایی در زندگی جوانان دارد که همین امر باعث افزایش روحیه شهادت‌ طلبی در بین جوانان این مرز بوم خواهد داشت.

امام جمعه نهاوند به برکات وجود اطاعت از رهبری و ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: تجربه سال‌های پس از انقلاب نشان داده به برکت وجود ولایت فقیه توانستیم بر مشکلات پیروز شویم و امروز اگر می‌ خواهیم بر توطئه‌های دشمنان پیروز شویم باید از رهبری تبعیت کنیم.

وی گفت: باید زندگی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر خود را با آرمان‌ های شهدا و امام شهدا و رهبر انقلاب نزدیک ‌تر کنیم، هر چند که امروز در این شرایط همه ملت با مسئولان در اتحادی مثل ‌زدنی به سر می‌برند.

مغیثی افزود: مردم و به ویژه جوانان باید ایستادگی، ایثار، مقاومت، فداکاری و ولایت مداری شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به صورت عملی آن را در رفتار و کردار خود پیاده کنند.

وی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد تا نقش شهدا را در جامعه کم‌ رنگ کند و در این باره از تمام حربه‌های موجود خود استفاده می‌کند ولی باید در این باره هوشیارانه عمل کرد و دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام کرد.

امام جمعه در پایان با تأکید بر اینکه نهاوند 850 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌، خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند با تقدیم 850 شهید از فرزندان برومند خود در دوران دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ بر جای گذاشته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار