کد خبر: ۱۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷ 08 March 2015

بمناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء و سالروز فرمان حضرت امام راحل بر تاسیس بنیاد شهید،همایش کوهروی همگانی و خانوادگی در تفرجگاه عون ابن علی 22 اسفند برگزار خواهد شد

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در سی و هفتمین نشست شورای معاونین گفت : همایش کوهروی همگانی و خانوادگی در تفرجگاه عون ابن علی 22 اسفند بمناسبت روز بزرگداشت شهداء و سالروز فرمان حضرت امام راحل بر تاسیس بنیاد شهید برگزار خواهد شد.

وی افزود : در کنار این همایش مزار پاک شهدای گمنان هشت سال جنگ تحمیلی در تفرجگاه عون ابن علی گلباران خواهد شد و بیعت دوباره با آرمانهای امام راحل و شهدای 8 سال دفاع مقدس بسته خواهد شد.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود : در این همایش 5 کمک هزینه سفر زیارتی ، 10 دستگاه دوچرخه و 25 بسته ورزشی اهداء خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : شهدا بزرگترین اسطوره هاي فداکاري، ایمان و عزت ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و خودباوري می تواند به توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور شتاب بخشید، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا علاوه بر هویت بخشی و ایجاد انگیزه مضاعف، همواره یادآور این موضوع مهم است که عزت، استقلال و امنیت کشور در سایه فداکاري هاي شهدا حاصل شده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و یاد ونام شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود .

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد : بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف ها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار، لذا وظیفه قدردانی از ایثارگران بویژه شهیدان، فریضه ای عینی و همیشگی است و زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.

اسبقیان در ادامه تصریح کرد : همایشهای پیاده روی و کوهروی همگانی و خانوادگی در پیشرفت ورزش همگانی موثر است.

وی افزود : برگزاری چنین همایش‌هایی هم می‌تواند در پیشرفت ورزش همگانی موثر باشد و هم موجب درخشش ورزشکاران حرفه‌ای استان در سطوح ملی و بین‌المللی شود.

همایش کوهروی همگانی و خانوادگی در تفرجگاه عون ابن علی 22 اسفند از ساعت 7 صبح با توزیع برگه های قرعه کشی آغاز و از ساعت 9 نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :