سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ تصادف در محور ارتباطی یاسوج به بابامیدان امروز، جمعه پانزدهم دی ماه ۲۰ مصدوم برجای گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 05 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد افزود: نخستین حادثه در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه با برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پراید در محور یاسوج بابامیدان، نرسیده به دوراهی سپیدار با ۹ مصدوم گزارش شد.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه پس از انجام امدادرسانی اولیه توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

نیکویی نژاد ابراز داشت: دومین تصادف نیز در ساعت ۱۷:۲۴ دقیقه با برخورد خودروی سمند و پراید در محور یاسوج به بابامیدان بعد از تونل گل زردون با ۱۱ مصدوم گزارش شد.

وی تاکید کرد: مصدومان با آسیب‌های متعدد بعد از امداد و نجات اولیه توسط پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کوشک، دشت روم، سپیدار، شهرک صنعتی، پایگاه اورژانس۱۱۵ شهری شماره پنج و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

نیکویی نژاد افزود: سبقت و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی تصادف‌های امروز در محور‌های مواصلاتی بود که از رانندگان انتظار می‌رود تا با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیر مجاز بپرهیزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار