بخشدار مرکزی شهرستان دیر از برق‌رسانی به روستای «مخدان» و «پشت آسمان» در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 02 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، معصومه محمدی بخشدار مرکزی شهرستان دیر اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از روستا‌ها پراکندگی جغرافیایی دارند و بسیاری از اهالی بعد از چندین سال شروع به ساخت در محوطه روستایی کرده بودند، متاسفانه برای این افراد حکم تخریب منازل صادر شده بود که ما با وضع طرح اضطرار برای این روستا‌ها و با همکاری بسیار خوب رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از تخریب منازل روستاییان جلوگیری کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه و نوسازی شبکه آب، چهار هزار و ۴۴۸ متر در سطح بخش مرکزی عملیات اجرایی داشته‌ایم، افزود: ۲۲۹ انشعاب گاز و ۷۳۰ اشتراک با طول هفت کیلومتر توسعه شبکه‌ای در سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در بخش دیر انجام شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در زمینه اعتبار‌های برق توسعه شبکه‌ای در بخش مرکزی ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: در رابطه با توسعه روستایی در حوزه توسعه و نوسازی شبکه برق چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، اعتبار هزینه شده است.

محمدی اعلام کرد: تاکنون ۱۲ طرح قابل افتتاح به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان در بخش مرکزی دیر آماده افتتاح در دهه فجر افتتاح است.

بخشدار مرکزی دیر گفت: برخی از طرح‌های بخش مرکزی از خارج از استان جذب سرمایه شده‌اند و برخی معضلات نیز تنها با پیگیری و ارائه راهکار بدون هیچ‌گونه اعتباری قابل حل بوده که ازجمله آن‌ها بحث برق‌رسانی به مردم روستای مغدان و پشت‌آسمان است که دهه فجر این دو روستا برق‌دار می‌شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار