استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : در بحث پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان در مجموع نیاز به یک تلاش مضاعف وجود دارد و در این خصوص همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید با جدیت وارد عمل شوند.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 02 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌های عامل خواست که اگر در بحث تسهیلات تبصره ۱۸ موانع، مشکلات و راهکارهای سازنده ای دارند، ایده و نظرات خود را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال کنند تا در این خصوص مباحث، بازنگری و دیده شود.

وی افزود : در دیدار اخیر استانداران سراسر کشور با هیئت دولت محوریت اصلی مباحث مطرح شده در راستای رضایتمندی مردم، معیشت، کنترل تورم، رشد تولید و توجه به تولیدات داخلی بود که رییس جمهور بر این مسائل تاکید ویژه ای داشتند.

بهرام نیا ادامه داد :  از دیگر مباحث مورد تاکید در نشست اخیر هیئت دولت با استانداران سراسر کشور بحث انتخابات و مشارکت بود، رئیس جمهور در این نشست بیان کردند که مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو، از هیچ نامزد و لیست انتخاباتی حمایت نخواهد کرد و تنها هدف اصلی، شکل‌گیری مجلسی قوی و توانمند است چرا که مجلس قوی می‌تواند با تصویب قوانین، تحولی خاص در اقتصاد کشور ایجاد کرده و خلاءها را پر کند.

وی گفت :  به طور قطع اگر در این مسیر ریل‌گذاری تخصصی و کارشناسی انجام شود در همه امور کشور که لازمه آن یک مجلس قوی است، افراد شایسته توسط مردم انتخاب می شوند، لذا همه دستگاه ‌ای اجرایی، نهادها و سازمان‌ها به ضرورت باید به این مقوله مهم ورود پیدا کنند تا بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، شاهد برگزاری یک انتخابات رقابتی خوب با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد :  افرادی که برای شرکت در انتخابات، داوطلب شده‌اند به طور قطع دارای شایستگی‌هایی هستند که به این حوزه ورود کرده‌اند، هیچ کس حق ندارد در فضای مجازی با لحاظ نکردن شخصیت حقیقی و حقوقی این افراد به آنها جسارت کند، به طور قطع دستگاه قضایی و مجموعه‌های مرتبط همانند گذشته در این خصوص ورود خواهند کرد.

وی تاکید کرد :  اجازه نخواهیم داد در ۲ ماه مانده به انتخابات فضای سالم مشارکت انتخاباتی ملتهب شود و در این خصوص با بداخلاقی‌ها در فضای مجازی به طور جد برخورد خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار