مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع ناپایداری جوی در روزهای جمعه و شنبه در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: عبور موجی از جو منطقه موجب بارش باران و برف در این بازه زمانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 01 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: هوای استان امروز قسمتی ابری گاهی با وزش باد و افزایش ابر همراه خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این شرایط جوی نسبتا پایدار کم و بیش تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: اگرچه وزش باد در بعدازظهر روز چهارشنبه به حد نسبتا شدید نیز خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در روز‌های جمعه و شنبه عبور موجی از جو منطقه سبب بارش‌های پراکنده باران و برف در استان می‌شود، ادامه داد: احتمال بارش در روز شنبه بیشتر به نظر می‌رسد.
رحمن‌نیا با بیان اینکه دمای هوا در استان تا روز چهارشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت، افزود: دما در صبح روز پنجشنبه بطور نسبی کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که سردترین نقطه خیرآباد با حداقل ۴- درجه و گرمترین نقطه چورزق با حداکثر ۲۲ درجه ثبت شده است.
وی نوسان دمایی شهر زنجان را در ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۱- و حداکثر ۱۳ درجه اعلام کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار