رئیس هیئت والیبال آمل از آمادگی تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در لیگ برتر والیبال مردان کشور خبر داد و گفت: این رویداد مهم از 29 مهرماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان آمل اظهار کرد: تیم والیبال کاله مازندران یکی از تیم‌های مطرح و عنوان‌دار کشورمان است که فصل گذشته به‌دلیل توجه به زیرساخت و آغاز عملیات اجرایی سالن 10 هزار نفری با تصمیم اعضای هیئت مدیره از تیم‌داری در لیگ برتر سر باز زد.
وی افزود: امسال این تیم با همکاری اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی کاله و مسئولان شهری برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرد و در هفته نخست این دوره از مسابقات نیز میزبان حریف خود است.
کوچک‌زاده با اشاره به اینکه کاله مازندران در پنج سال تیم‌داری در لیگ برتر طی سال‌های گذشته توانست عناوین زیادی را از آن خود کند، تصریح کرد: قهرمانی در لیگ برتر والیبال، نائب قهرمانی و کسب مکان سوم این دوره از مسابقات، قهرمانی در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا، حضور در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های جهان و کسب رتبه چهارم در این رویداد مهم دنیا از مهم‌ترین دستاوردهای کاله مازندران است.
رئیس هیئت کشتی آمل با تاکید بر اینکه والیبال از دیرباز به‌عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار در مازندران و شهرستان آمل محسوب می‌شد، بیان کرد: هم‌اکنون ورزشکاران زیادی از این شهرستان در باشگاه‌های مختلف لیگ برتر توپ می‌زنند.
این مسئول با اعلام اینکه آیین قرعه‌کشی بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران با حضور نمایندگان 12 تیم در محل فدراسیون والیبال برگزار شد، ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور در سال جاری با نام یادواره 200 شهید والیبال در یک گروه مقدماتی برگزار می‌شود که تیم‌های کاله مازندران، سایپا، بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن‌الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، پارس مهر فارس، کوهر کویر زاهدان و آرمان ورزشی اردکان به دیدار هم می‌روند.
کوچک‌زاده بیان کرد: رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت بوده و در پایان دور مقدماتی هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف و حذفی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: هفته نخست لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 29 مهر برگزار می‌شود که تیم والیبال کاله مازندران در آن میزبان گوهر کویر زاهدان است و این دیدار از ساعت 17 در سالن ورزشی پیامبر اظم (ص) پیگیری می‌شود.
کوچک‌زاده با اشاره به آغاز تب والیبالی بین طرفداران کاله مازندران در شهرستان آمل، تصریح کرد: هواداران آملی در بین والیبال‌دوستان دیگر استان‌های کشور سرآمد هستند و همه والیبال آمل و هواداران آن را به نیکی می‌شناسند.
وی گفت: هم‌اکنون تیم والیبال کاله مازندران تمرینات منسجم و اردوهای آماده‌سازی مدونی را پشت سر گذاشته و می‌خواهد همچنان یکی از نمایندگان شایسته مازندران در لیگ برتر باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار