کد خبر: ۱۱۴۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 25 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان ساری با حضور کلیه همکاران به ریاست عباد دلیری رئیس اداره برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام ورزشکار شهرستان ساری و تسلیت پیشاپیش وفات حضرت ام البنین(س) در این جلسه گفت: برای توسعه و رشد ورزش شهرستان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ،بخش ها و روستاها باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط اداری ، حضور کارکنان در برنامه و مراسمات فرهنگی و ورزشی ، پاسخگویی به ارباب رجوع ، رعایت اخلاق مداری ، حفظ حرمت ها و شئونات اسلامی و صیانت از اموال اداری از مهمترین اولویتها در اداره ورزش و جوانان دانستند.

دلیری در آستانه گرامیداشت حماسه تجدید میثاق با ولایت و رهبری(نهم دی) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به ایثار و از خودگذشتی آن سردار اشاره کرد و گفت: باید دقت نماییم که توسعه مکتب حاج قاسم سلیمانی و دقت در وصیت نامه آن سردار سرافراز نیاز مبرم امروز ماست.

در پایان همچنین اعضای حاضر در جلسه پس از ارائه گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های فرهنگی، ورزشی انجام شده در حوزه ورزش و جوانان و نیز برنامه های پیشنهادی خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار