استاندار سمنان گفت: بهترین فرش‌های کشور در این استان تولید و بافته می‌شود که نیاز است در راستای تقویت کارگاه‌های فرش‌بافی و توسعه این مهم تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 23 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در نشست با مدیرکل و شورای معاونان اداره کل صمت این استان در سالن جلسات این مجموعه اظهار کرد: به‌واسطه صنعتی و معدنی بودن استان سمنان و اهمیت مأموریت‌ها و وظایف اداره کل صمت، توجه به حوزه توسعه مدیریت و منابع این مجموعه مقوله‌ای حائز اهمیت است.

وی افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یکی از مجموعه‌هایی است که در تحقق رشد اقتصادی تأثیرگذار است و به‌نوعی با آحاد اقشار مردم از طریق فعالیت ۳۶ هزار واحد صنفی، ارتباط مستقیم دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار واحد تولیدی در این استان فعالیت دارند که این مهم نیز مأموریت و گستره وظایف و ارتباطات این اداره کل را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

هاشمی بیان کرد: در استان سمنان در حوزه معادن و تولید به دنبال افزایش و ارتقای بهره‌وری و جلوگیری از خام‌فروشی هستیم و تمهیدات و اقدامات لازم در این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: بهترین فرش‌های کشور در استان سمنان تولید و بافته می‌شود که نیاز است در راستای تقویت کارگاه‌های فرش‌بافی و همچنین توسعه این مهم در استان تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان با اقدامات، نظارت‌های مستمر و تقویت ارتباط با مردم از طریق سامانه ۱۲۴، در زمینه جلب اعتماد مردم، امیدآفرینی و در نهایت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نقش تأثیرگذاری خواهد داشت.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار