معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی گفت: برابر جدول اعلامی بانک مرکزی، خراسان‌شمالی رتبه ۲۹ را بین استان‌های کشور داراست و استان ایلام، تهران و یزد در رتبه‌های اول تا سوم کشور در ارائه تسهیلات ازدواج جوانان هستند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 23 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، ایمان فیروزه، معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی در خصوص آمار عملکرد بند الف تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۲ آمار تسهیلات ازدواج از ابتدای سال جاری، تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ تعداد ۶ هزار و ۸۵۱ نفر از زوج‌های جوان خراسان‌شمالی در صف انتظار تسهیلات ازدواج می‌باشند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تعداد ۸ هزار و ۵۹۰ نفر به مبلغ هفده هزار و هشتصد و هشتاد و هشت میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال تسهیلات ازدواج را دریافت کردند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی افزود: تعداد کل متقاضیان ۱۵ هزار و ۴۴۱ نفر هستند که تعداد ۶ هزار و ۸۵۱ نفر هم در نوبت تسهیلات ازدواج قراردارند.

وی بیان داشت: برابر جدول اعلامی بانک مرکزی، خراسان‌شمالی رتبه ۲۹ را بین استان‌های کشور داراست و استان ایلام، تهران و یزد در رتبه‌های اول تا سوم کشور در ارائه تسهیلات ازدواج جوانان هستند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار