دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران های کرمانشاه خبر داد که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن‌های هنجارشکنانه کرده بودند.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 23 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز (دوم دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران‌های مطرح در کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال انتشار کلیپ ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدامات خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر به ویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن‌هایی به صورت مختلط نموده و باعث جریحه دار شدن قلب خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه شدند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند.

وی عنوان کرد: اقداماتی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضایی است و با مسببین آن به شدت و بدون هیچگونه اغماضی برخورد صورت می‌گیرد.

کریمی بیان کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده و مردم شهید پرور آن همواره پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده اند، اکنون هم اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای فضای این شهر را با چنین قبح شکنی هایی مسموم کنند.

مدعی العموم استان کرمانشاه در ادامه به اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی دستور داد که نظارت خود را بر فعالیت این اماکن به ویژه در برخی از ایام سال افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با آن‌ها به عنوان کم کاری برخورد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار