رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشاورزانی که بر اساس کشت قراردادی اقدام به تولید محصول کنند از اهرم‌های تشویقی مناسبی بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: ۱۱۴۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 20 December 2023

رحمت الله جلیلیان

علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اهرم‌های تشویقی خوبی برای طرح کشت قراردادی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌‌ها ٢٠ درصد یارانه تعرفه بیمه است که از طریق دولت پرداخت می‌شود.

وی افزود: مابقی تعرفه هم زمان با فروش محصول و زمان پرداخت بهای محصول از طریق دستگاه‌هایی که مرتبط هستند با اجرای کشت قراردادی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل تعاون روستایی، شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله و خدمات بازرگانی است.

وی عنوان کرد: موضوع بعدی هم موضوع پرداخت یارانه حمل محصول است که برای هر کیلوگرم ۱۵۰ تومان فعلا در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر این موارد برنامه‌های تشویقی دیگری هم که بخواهد اجرا شود صرفا در چهارچوب همین طرح کشت قراردادی است.

وی گفت: توصیه‌ اکید ما به همه‌ کشاورزان  که نسبت به کشت گندم، جو و دانه‌های روغنی اقدام کردند این است که حتما به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

چاله چاله افزود: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به همکاران ما و بارگزاری نرم افزاری که به همین منظور طراحی شده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار