کدام فرد آگاه و منصفی وجود دارد که نداند بکارگیری چنین روش‌های سنتی، غیرعقلایی، هیجانی و پر‌حاشیه‌ای سبب خواهد شد تصویری زشت و نااُمیدکننده از کاندیدا در دیدگان و اذهان مردم نقش ببندد .
کد خبر: ۱۱۴۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 19 December 2023

ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کُنش‌های محمد بهرامی در سیاست و کارزار انتخابات، این روز‌ها آنقدر زُمُخت و نابهنجار شده که حتی جایگاه کاندیداتوری ایشان را به دلیل رفتار‌های اشتباه وی تزلزل و تنزل داده و تحت شعاع تحرکات خود در ساحت و قلمرو سیاست قرار داده تا به گونه‌ای عیار نامزدی و کاندیداتوری در انتخابات مجلس را با استعانت از هر شخص ناآگاه و ضعیفی آنقدر پایین بکشد که گویی رسیدن به مجلس شورای اسلامی انتهایِ عاقبت بخیری، رشد و فضیلت برای هر شخص است. اگرچه چنین نیست و جایگاه ارزشمندِ کاندیداتوری انتخابات مجلس در گرو اندیشه‌هاست که هرکسی در پیمودنِ این راه خطیر و صدالبته پر خطر باید در راستا و با توجه به خواسته و تصمیم مردم باشد نه اینکه از شکوه این جایگاه گذر کرده و هر راهی را برای رسیدن به نگاه و یاری مردم طی نماید تا با کندن پاشنه‌یِ هر دری، به زور و با اصرار خود را مقابل تصمیم و اراده‌یِ مردم قرار دهد! اینچنین تلاشی حساسیت‌برانگیز و مبهم است.

کدام فرد آگاه و منصفی وجود دارد که نداند بکارگیری چنین روش‌های سنتی، غیرعقلایی، هیجانی و پر‌حاشیه‌ای سبب خواهد شد تصویری زشت و نااُمیدکننده از کاندیدا در دیدگان و اذهان مردم نقش ببندد؛ زیرا جامعه‌یِ بویراحمد بر این باورند که کُرنش‌ها، تعظیم‌ها، التماس‌ها و استدعا‌ها در موقعیت کاندیداتوری نمی‌گُنجد و کلام شخص کاندیدا همچون شمشیر برنایی باید بتواند هر کلامی را به عمل رساند نه اینکه آنقدر راه مقبولیت را سخت و طاقت‌سوز بداند که با تحقیر خویش، جایگاه کاندیداتوری را برای خود کوچک و خرد نماید و به هر ابزاری برای رسیدن به صندلی مجلس متوسل گردد.

برای محمد بهرامی کار به جایی رسیده که خواب را بر خود حرام دانسته و با قول و وعده راهی کوچه‌ها، خیابان‌ها، روستا‌ها و ... شده تا که شاید معجزه‌ای رخ دهد و این بار از شَر باخت‌های مستمر رهایی یابد و بالاجبار تمام خواسته‌ها و مطالبات مردم را برای قبولی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ باید بر دوش بکشاند که شاید از نگاه مردم فرجی حاصل آید تا دیگر در حوزه یِ تصمیمات و انتخابات جامعه پایین نیفتد و حذف نشود.

ولی چه بسا نقش و جایگاه مهم کاندیداتوری در اقتدارِ سیاسی و جریانیِ هر شخص است که او را در برابر رای و اراده‌یِ مردم شخصیتی توانمند، آگاه، زیرک، با نفوذ و برنامه‌محور نشان دهد نه اینکه با تبلیغات عجولانه، هیجانی و رنگ پریده، شرح حال امروز مردم را بخواهی درک نمایی و خود را یک سیاستمدار قدرتمند معرفی نماید.

این دور از انتخابات مجلس در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به خداحافظی تلخ و یا به عبارت بهتر به پایان محمد بهرامی از عرصه سیاست منجر خواهد شد و ایشان برای همیشه قید انتخابات مجلس را خواهد زد و همزمان این شکست محمد بهرامی، به نوعی شکست و پایان اصلاحات سطحی، اسمی و کلامی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
والا خونه گردی الان دست استاد منتظریان هست ، بهرامی بیچاره !!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار