استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیگیری و رفع مشکلات مالی حدود هزار پروژه نیمه تمام استان، با رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 19 December 2023
هزار پروژه نیمه تمام منتظر اعتبار

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز سه شنبه در دیدار با علی عسگری رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها خواستار مساعدت و همکاری این سازمان جهت تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار پروژه نیمه تمام در سطح این استان وجود دارد، گفت: اغلب این پروژه‌ها در گذشته تعطیل بودند، اما با شروع به کار دولت سیزدهم فعال شدند و مردم چشم انتظار به سرانجام رسیدن آن‌ها هستند.
وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان مردم برای عبور از رودخانه از جره استفاده می‌کردند و این وسیله باعث قطع انگشتان دست آن‌ها و حتی از بین رفتن جان آن‌ها شده بود، اظهار داشت در حال احداث پل بر روی این رودخانه‌ها هستیم و مردم این روستا امیدوار به تلاش‌های دولت آیت الله دکتر رئیسی هستند.
احمدزاده بر استفاده از ظرفیت سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای تکمیل پروژه‌های راه روستایی تاکید کرد و گفت: شش هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی است که بیشترین راه‌های استان در بخش روستایی می‌باشد.
استاندار با اشاره به اینکه به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص جغرافیایی هزینه ساخت راه در این استان بیشتر از سایر مناطق کشور است، گفت: تامین راه روستا‌های با خانوار بالا و ایمن سازی راه‌های روستایی در دستور کار دولت است و امیدواریم از ظرفیت این سازمان برای تحقق این خواسته دولت بهره‌مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار