رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: متاسفانه تیم والیبال شهرداری گنبد در بازی‌های لیگ برتر به نتایج موردنظر نرسید و بر اساس توافق اعضای شورای شهر گنبدکاووس سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 16 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، یحیی عباسی اظهارکرد: والیبال یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم گنبدکاووس و ترکمن صحرا است و این رشته ورزشی در کنار سوارکاری از اهمیت خاصی در بین مردم برخوردار است.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس، متاسفانه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی‌های لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و مصدومیت بازیکنان و بدشانسی تیم از عوامل شکست‌های متعدد در این بازیهااست.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر، دو پیروزی و ۹ شکست داشته‌است و در رده سیزدهم جدول بازی‌ها قرار دارد.

وی گفت: امروز با توافق اعضای شورای شهر، رحمان رئوفی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی‌های لیگ برتر به دلیل عدم نتایج مطلوب این تیم در این بازی‌ها برکنار شد و عبدالله آذر کمک مربی این تیم به‌صورت موقت به عنوان مسئول کادر فنی، هدایت تیم را عهده‌دار خواهد بود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار