دادستان شهرستان شهریار از دستگیری فردی که با ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم نظم و امنیت اجتماعی را مختل می کرد، خبر داد و گفت: متهم پس از دستگیری روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 16 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، مهدی محمدی روز شنبه در این باره اظهار داشت: متهم با صدور دستور قضایی پس از دستگیری در صحنه جرم و اخذ شکایت شکات و اظهارات شهود مطلعان و تحقیقات ضابطان در محل پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه روانه زندان شد.

وی آرامش و احساس امنیت شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی خواند و افزود: این دادستانی با بر هم زنندگان امنیت روانی شهروندان و افرادی که بخواهند برای نوامیس مزاحمت ایجاد کنند و نظم و امنیت عمومی را بر هم بزنند با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

این گزارش می افزاید: متهم با حضور مکرر در مجتمع های تجاری مهم در مرکز شهریار به صورت جسورانه باعث ایجاد حس ناامنی و مزاحمت بین بانوان می شود.

شهریار از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار