حسینی : مصرف بی رویه گاز منجر به قطع این حامل انرژی برای برخی شهروندان می‌شود که مدیریت مصرف گاز در این روز‌های سرد ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 15 December 2023
درخواست امام جمعه یاسوج از مردم برای مدیریت مصرف گاز

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج یا اشاره ه اینکه آیین تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س). در شهر یاسوج برگزار می‌شود افزود: مردم قدرشناسی کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور در این آیین پایبندی خود به راه و آرمان‌های شهدای ایثارگر را به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه جوانان این خطه با از جان گذشتگی برای دفاع از میهن اسلامی نقش آفرینی کردند که این ایثارگری‌ها در تاریخ کشورمان ثبت می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگوار نمونه‌ای از شهید مدافع ولایت است.

حسینی عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در عمر کوتاه خود تلاش‌های زیادی برای اثبات حقانیت حضرت علی (ع) انجام دادند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بانوی مسلمان در همه اعصار است تاکید کرد:که تلاش برای معرفی بیشتر شخصیت این بانوی بزرگوار ضرورتی در این برهه از تاریخ اسلام است.

درباره ﺗﺎرﯾﺦ ﺷﻬﺎدت ﺣﻀﺮت زهرا (س) ﭼﻨﺪین رواﯾﺖ مطرح ﺷﺪه اﺳﺖ، ﯾﮏ رواﯾﺖ آن را ۱۳ ﺟﻤﺎدی اﻻوﻟﯽ و رواﯾﺖ ﺑﻌﺪی ﮐﻪ ﺻﺤﯿﺢ ﺗﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽ رﺳﺪ، ﺳﻮم ﺟﻤﺎدی اﻟﺜﺎﻧﯽ ۱۱ ﻫﺠﺮی را زمان شهادت بانوی آب و آینه می‌داند که ﺑﻨﺎ ﺑﺮ دیدگاه اول وی تنها ۷۵ روز و ﺑﻨﺎ ﺑﺮ رواﯾﺖ دوم ۹۵ روز پس از رﺣﻠﺖ حضرت محمد (ص) در این جهان فانی زندگی کرد.

وی با یادآوری برودت هوای برخی نقاط استان به ویژه شهر یاسوج از شهروندان خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

حسینی با بیان اینکه مصرف بی رویه گاز منجر به قطع این حامل انرژی برای برخی شهروندان می‌شود تاکید کرد: مدیریت مصرف گاز در این روز‌های سرد ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار