رئيس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
رئيس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : چهارمین گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 10 December 2023

به گزارش نابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ولی موسوی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش وپرورش و تبیین نقش روابط عمومی در این مسیر پیرامون سیاست‌ها و رویکرد‌های مرکز اطلاع رسانی آموزش وپرورش در دولت سیزدهم نشست فصلی روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق به میزبانی آموزش وپرورش گچساران برگزار می‌شود.
وی گفت: تبیین برنامه‌های جدید در حوزه روابط عمومی، تبادل تجربیات و خلاقیت‌ها، آشنایی با اصول جدید خبر و خبرنویسی، ساماندهی اخبار منتشر شده و بررسی چالش‌های نواحی و مناطق استان در حوزه روابط عمومی از دیگر رویکرد‌های این گردهمایی است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقش روابط عمومی‌ها در آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: با توجه به گستردگی جامعه مخاطبان در آموزش وپرورش ولزوم پاسخگویی به موقع و هوشمندانه به افکار عمومی امروز نیازمند روابط عمومی فعال، مقتدر، کاردان و تاثیرگذار درآموزش وپرورش هستیم.
موسوی افزود:این گردهمایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، کارشناسان روابط عمومی اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق صبح روز سه شنبه ۲۱ آذرماه در شهرستان گچساران با شعار آموزش وپرورش قوی با روابط عمومی تحول گرا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار