آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود مقطع کاردانی مهر 94 مرکز علمی کاربردی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در مرکز همایش های شهید احمدی روشن این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 18 October 2015

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب، دکتر محسن حاج کاظمیان رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب در این همایش با بیان اینکه گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد، گفت: در حال حاضر هلدینگ های لوازم خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، بازرگانی و همچنین مجتمع فعالیت های اجتماعی به فعالیت می پردازند.

آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه انتخاب برگزار شد

وی ادامه داد:  گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های اقتصادی و اجتماعی بخش خصوصی در کشور فعالیت می کند و با درایت مدیرعامل فرهیخته جناب آقای محمد دیانی با هدف آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد اقدام به تاسیس دانشگاه نمود.

وی افزود: کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه­ ها و استانداردهای بین المللی در حوزه های گوناگون ، نشانگر استواری گروه انتخاب در این عرصه و برداشتن گام های اساسی با هدف نیل به افق­ های روشن است.

دکتر محسن حاج کاظمیان با بیان اینکه دانشگاه انتخاب در سال ۱۳۸۸ با هدف تربیت نیروی انسانی صنایع و گروه افتتاح و هم اکنون بیش از ۱2۰۰ دانشجو و 900 فارغ التحصیل دارد، افزود:  این دانشگاه در سه حوزه مدیریت، صنعت و فرهنگ و هنر به فعالیت می پردازد .

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه کارآفرین است، افزود: دکتر اخباری ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تاکید بسیار زیادی بر کاربردی نمودن این دانشگاه دارد.

دکتر محسن حاج کاظمیان دانشگاه علمی کاربردی را دانشگاه نسل سوم دانست و ادامه داد: دکتر منصور شریعتی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان از افراد موثر و تاثیرگذار در ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است و با نگرش کاربردی نمودن علوم به فعالیت می پردازد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ارتباط صنعت و دانشگاه ادامه داد: دانشگاه انتخاب «تجلی ارتباط صنعت و دانشگاه» با توجه به پژوهش های کاربردی، زمینه ی همکاری دانشجویان را فراهم نموده و مرکز رشد لوازم خانگی آمادگی هرگونه تبدیل ایده به محصول را دارد.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با اشاره به فعالیت های فرهنگی ورزشی دانشگاه گفت: حضور دانشجویان در این برنامه ها باعث شادی و نشاط روحی آنها خواهد شد.

در این آیین دانشجویان جدیدالورود مقطع کاردانی در رشته های مختلف به بیان سئوالات و مسائل مختلف پرداختند و با مداحی مداحان اهل بیت (علیهم السلام) به عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان پرداختند.

گفتنی است در ادامه معاون های آموزش، دانشجویی و فرهنگی و مالی اداری دانشگاه به تشریح وظایف حوزه عملکرد خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار