فرماندار آستارا خبر داد؛
فرماندار آستارا از افتتاح چهارمین گذرگاه مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در بندر آستارا در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 05 December 2023

بهره برداری ازچهارمین گذرگاه مرزی ایران وآذربایجان در آینده نزدیکبهره برداری ازچهارمین گذرگاه مرزی ایران وآذربایجان در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگارتابناک، محمدرضا شهاب زاده در حاشیه بازدید از پل مرزی مشترک اتومبیل رو ایران و جمهوری آذربایجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و موافقتنامه هایی که بین رؤسای جمهور ایران و آذربایجان انجام شد ما در آینده بسیار نزدیک شاهد بازگشایی چهارمین گذرگاه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان مرزی بندر آستارا خواهیم بود.

فرماندار آستارا با اشاره به تعاملات انجام شده و آماده سازی زیرساخت‌های لازم گفت: در آینده نزدیک، کامیون‌های ترانزیتی و خالی در مرحله اول بهره برداری از پل جدید اتومبیل رو و مسیر ۱۴۰۰ متری، از جمهوری آذربایجان و از مسیر جدید وارد کشورمان ایران خواهند شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از این پل و مسیر جدید در فاز اول، روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ کامیون خالی از آستارای جمهوری آذربایجان وارد آستارای جمهوری اسلامی ایران شود که نقش ویژه‌ای در کاهش ترافیک شهری و محوطه گمرک آستارای ایران خواهد داشت.

شهاب زاده ادامه داد: قطعاً با بهره‌برداری از این پل جدید و همچنین مسیر ۱۴۰۰ متری ترافیک موجود در سطح شهر، محوطه گمرک و همچنین پل فلزی فعلی کم خواهد شد و مسیر جدید نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار