مدیرکل گمرک استان یزد گفت: مجموع درآمدهای گمرک یزد در 8 ماهه سال جاری به 6 هزار و 598 میلیارد ریال رسید که شامل بیش از 2 هزار و 959 میلیارد ریال پرداخت قطعی و 3 هزار و 639 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی است.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 02 December 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد حسین سلمانی اظهارداشت: 6 هزار و 598 میلیارد ریال دریافت قطعی گمرک یزد به خزانه وایز شده، همچنین در این مدت بیش از یک هزار و 801 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده و 747 میلیارد ریال حقوق ورودی سایر کالاها در گمرک یزد وصول شده است.
وی ادامه داد: گمرک یزد همچنین برای جبران کمبود نقدینگی و کمک به واحدهای تولیدی، فعالان اقتصادی مجاز و شرکت های دانش بنیان و نوآور بیش از 3 هزار و 639 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی به جای پرداخت قطعی از واردکنندگان دریافت کرده که این میزان بیش از پرداخت قطعی وصولی است.
سلمانی افزود: دریافت ضمانت نامه بانکی بخشی از تسهیلات گمرک به واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی مجاز است که طبق آن واردکنندگان می توانند کالای خود را با ارائه ضمانت نامه بانکی از گمرک ترخیص و حقوق و عوارض گمرکی را در پایان سال مالی پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت بیش از 37 میلیارد ریال درآمدهای استانی در گمرک یزد وصول شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن حدود 45 درصد رشد دارد.
مدیرکل گمرک استان یزد گفت: درآمدهای وصولی گمرک یزد در 8 ماهه ابتدائی سال جاری در 23 ردیف درآمدی شامل حقوق ورودی کالاها، مالیات و عوارض گمرکی وصول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار