معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: اصلاح 59 قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار 60 تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی در نشست با لنج‌داران شهرستان‌های گناوه و دیلم مطرح شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 28 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با مرزنشینان و لنج‌داران شهرستان‌های گناوه و دیلم و بازدید از گمرک این مناطق، اظهار داشت: در این نشست مشکلات مصوبه جدید کالای همراه ملوان از سوی لنج‌داران مطرح شد که مجموعه استان نهایت تلاش و پیگیری در راستای رفع موانع و جلب رضایت مرزنشینان استان بوشهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون و با تلاش مستمر استاندار بوشهر، یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دولت ساماندهی کالای همراه ملوان بوده است تا نگرانی لنج‌داران در این زمینه برطرف شود.

پورات گفت: با تلاش و پیگیری‌های مکرر استاندار بوشهر اخیراً سفر اول لنج‌داران استان در راستای حمایت از معیشت مرزنشینان استان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان همواره در تلاش است که با دقت و بدون ایجاد آسیب به مرزنشینان در خصوص ته‌لنجی نظم و ساماندهی لازم را انجام دهد و در تمامی بخش‌های این موضوع، نظرات و مسائل لنج‌داران و مرزنشینان استان بوشهر را مد نظر قرار خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: اصلاح ۵۹ قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار ۶۰ تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی از جمله موارد مطرح شده در نشست با لنج‌داران شهرستان‌های گناوه و دیلم بود.

وی بیان کرد: در پایان نشست با لنج‌داران به صورت میدانی و با حضور خود لنج‌داران برای بررسی جزئیات از گمرک بنادر گناوه و دیلم بازدید شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار