رییس شورای هماهنگی بیمه های استان ایلام خبر داد؛
رییس شورای هماهنگی بیمه های استان ایلام گفت: سال گذشته توسط شرکت های بیمه این استان مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شد که بخش زیادی از آن مربوط به خسارت خودروها بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 28 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ عیسی میرزایی روز سه شنبه در آیین زنگ بیمه، زنگ آرامش در مدرسه دخترانه پیام شهدا شهر ایلام اظهار داشت:کارکرد بیمه در جامعه این است که ما ریسک‌های مختلف را از دل حوزه های مختلف جمع کنیم و آن را متقبل شویم تا صنایع مختلف بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند و این را باید به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه کنیم تا همه مردم بتوانند از این اطمینان‌بخشی و آرامش‌بخشی در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه 400نوع بیمه در صنعت بیمه ای کشور برای  همگان قابل استفاده است، افزود:ضرورت بیمه بر هیچ‌کس پوسیده نیست، موضوع بیمه باید در زندگی ما اهمیت داده شود و فرهنگ سازی شود.

میرزایی با بیان اینکه امروزه اهمیت بیمه و ضرورت آن برای همگان روشن است، بیان داشت: ترویج فرهنگ بیمه مدرسه بهترین مکان است، خسارت احتمالی که ممکن است در هر لحظه از زندگی ما اتفاق بیفتد از طریق بیمه جبران شود.

وی یادآور شد: به طور قطع با گسترش فرهنگ بیمه میان دانش‌آموزان، خانواده‌ها بیشتر از خدمات بیمه بهره‌مند شوند و با نهادینه شدن این فرهنگ در میان خانواده‌ها، هم ضریب نفوذ بیمه افزایش پیدا کند و هم شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند امنیت اجتماعی و فکری بیشتری برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

میرزایی اضافه کرد: با این اقدام فرهنگی، خانواده ها نیز لزوم استفاده از بیمه را بیشتر درک خواهند کرد و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آینده افراد بیشتری با فرهنگ بیمه آشنا شوند.

 

پرداخت 600میلیارد تومان خسارت بیمه ای توسط شرکت های بیمه گر در استان

مدیرکل امور اقتصادی استان ایلام نیز در این آیین گفت: ۲۱ شرکت بیمه در استان ایلام فعالیت دارند.

سعید رشنوادی در این آیین با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آذرماه روز بیمه، خاطرنشان کرد: بیمه یک امید است، برگزاری مراسم زنگ بیمه یکی از اقداماتی است که برای بزرگداشت روز بیمه هر ساله در مدارس اجرا می‌شود و هدف از آن آشنایی دانش‌آموزان با صنعت بیمه و اهمیت آن در زندگی خانواده‌ها است.

وی بیان کرد: رشد فرهنگ بیمه ای در مدارس، زمینه‌ساز همگانی سازی خدمات بیمه‌ای بین خانواده‌ها و در نهایت افزایش ضریب نفوذ بیمه است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار