معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کارنامه سپاه در صنعت هوا و فضا، قرارگاه سایبری، هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های نوظهور درخشان است.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 23 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار داود غیاثی راد ظهر پنجشنبه در آیین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری کل استان مرکزی در اراک افزود: سپاه پاسداران در ایران اسلامی دیروز در صحنه مبارزه و نبرد با دشمنان و استکبار جهانی بود و امروز در صحنه تکنولوژی و هوش مصنوعی به آخرین یافته‌های علمی روز جهان مجهز شده‌ است.

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: امروز، اسراییل با پشتیبانی کامل آمریکا دست به فجایع علیه مردم مظلوم فلسطین می‌زند که در صورت فقدان این حمایت، این رژیم کودک‌کش نمی‌تواند، پیروز این نبرد باشد.

سردار غیاثی‌راد افزود: رژیم صهیونسیتی فرهنگ اعتماد، ایمان و نظم در ارتش خود را ندارند و اکنون با عملیات‌های مجاهدین فلسطینی قدرت پوشالی این رژیم کودک‌کش بر همگان روشن شده است.

وی بیان کرد: اختلاف بزرگ مردم آمریکا با تفکر صهیونیستی است وگرنه یهودیان در سراسر جهان با مسلمانان زندگی مسالمت‌آمیز دارند.

سردار غیاثی‌راد افزود: پیروزی شهید سردار سلیمانی بر تفکر ظالمانه و وحشیانه داعش پایان حق و باطل نبود و همچنان مبارزان فلسطینی در غزه برای پیروزی در میدان مبارزه با رژیم صهیونسیتی در جنگ هستند.

وی در ادامه به گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: فرهنگ بسیجی و جهادی رمز پیروزی در امور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان اسلام در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شیوه مدیریت شهید باکری، فرماندهی از نوع بسیجی بود و امروز این فرهنگ و تفکر در سراسر جهان گسترش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار