به منظور استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی ، سوم آذر در فارس تظاهرات با عنوان«جمعه خشم»، بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 23 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی روز جمعه سوم آذر در مراکز استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، کرمانشاه، مازندران و فارس تظاهرات با عنوان جمعه خشم بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

جنایات بی نظیر رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل با حمایت اربابان آمریکایی هلوکاستی واقعی را رقم زد که باید به عنوان یک جنایت جنگی برعلیه بشریت در تاریخ جهان برای همیشه ثبت گردد.

در این میان ننگ ابدی بر دامان کسانی ماند که شاهد این جنایات بودند و با بی تفاوتی وسکوت خود شریک جرم این رژیم خون آشام گردیدند.

البته علیرغم این همه خونریزی به لطف الهی شکست تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی از حماس و مقاومت ترمیم ناپذیر بوده وبه تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رژیم صهیونیستی در حادثه طوفان الاقصی ضربه فنی شد .

ملت بزرگ ایران در طول مدت این جنایات با حضور باشکوه خود در صحنه، پیوند عمیق خود با ملت فلسطین را به نمایش گذاشته است و همچنان به رسالت خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عمل خواهد کرد.

به منظور استمرار محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل درخواست آتش بس دائمی و محاکمه بانیان این جنایات و تحویل فلسطین به فلسطینیان روز جمعه سوم آذر ماه در مراکز استان‌ های آذربایجان شرقی، بوشهر، کرمانشاه، مازندران و فارس تظاهرات با عنوان «جمعه خشم» بعد از نمازهای جمعه برگزار خواهد شد.

به امید پیروزی نهایی فلسطین و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار