سردار علی استادحسینی
یک رزمنده دفاع مقدس، با اشاره به مایوس شدن دشمن از رویارویی با جوانان مقاوم فلسطینی، عنوان کرد: دشمن مردم مظلوم را که هیچ دفاعی ندارند، زیر بمباران قرار داده است
کد خبر: ۱۱۳۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 23 November 2023

بسیج جهان اسلام هستیم و پرچم اسلام در آمریکا و انگلیس و فرانسه بالاست.بسیج جهان اسلام هستیم و پرچم اسلام در آمریکا و انگلیس و فرانسه بالاست.بسیج جهان اسلام هستیم و پرچم اسلام در آمریکا و انگلیس و فرانسه بالاست.بسیج جهان اسلام هستیم و پرچم اسلام در آمریکا و انگلیس و فرانسه بالاست.بسیج جهان اسلام هستیم و پرچم اسلام در آمریکا و انگلیس و فرانسه بالاست.

به گزارش تابناک گیلان سردار علی استادحسینی امروز، اول آذرماه در یادواره شهید مدافع حرم «علیرضا نظری» که در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید انصاری رودسر برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران و مردم جهان تا ابد مدیون شهدا هستند، اظهار کرد: عزت و سربلندی و سرافرازی و امنیت ما به خاطر خون های پاک شهداست.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ جبهه حق در مقابل جبهه باطل ایستاده است، افزود: امروز آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش مظهر جبهه باطل هستند، اما افتخار ایران اسلامی و ملت های مظلوم و مستضعف جهان این است که در جبهه حق قرار دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، قصه جنگ فلسطین و اسرائیل را قصه تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: اگر در جبهه حق نباشیم، قطعا در جبهه باطل هستیم. آمریکا در طول ۱۰۰ سال گذشته مرتکب جنایت‌های فراوان شده و بیش از ۱۰۰ جنگ را علیه ملت های مستضعف به راه انداخته است.

استادحسینی با بیان اینکه ریشه جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی علیه ملت مظوم فلسطین به شیطان بزرگ یعنی آمریکا بر می گردد، گفت: مردم فلسطین بیش از ۷۵ سال است که تحت ظلم ظالمان قرار دارند و بیش از ۱۳۵ هزار شهید داده اند؛ طی هفته های اخیر نیز شاهد شهادت حدود ۱۵ هزار فلسطینی به دست صهیونیست های جنایتکار هستیم؛ البته دو سوم این شهدا زن و کودک هستند.

وی با اشاره به مایوس شدن دشمن از رویارویی با جوانان مقاوم فلسطینی، عنوان کرد: دشمن مردم مظلوم را که هیچ دفاعی ندارند، زیر بمباران قرار داده و لذا در مقابل دشمن یک وضعیت عملیاتی داریم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا در منطقه بیش از ۳۵ پایگاه دارد که قابل دسترس برای ماست، گفت: دشمن ما یک دشمن فرسوده از نظر مدیریتی و نظامی و اقتصادی و روانی است؛ روزی مدعی بودند که دنیا را کنترل می کنند، اما دیدیم که نمی توانند حتی در مقابل یک ملت کوچک و یک گروه سازمان یافته کاری از پیش ببرند و بیش از ۴۵ روز است که می جنگند و هیچ دستاوردی ندارند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب از ضربه فنی شدن رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: صهیونیست ها چون زورشان به جوانان مقاومت نمی رسد، به جان زنان و کودکان افتاده اند؛ رژیم صهیونیستی قبلا ادعای نیل تا فرات را داشت، اما اکنون در همه جنگ ها شکست خورده و در جنگ ۳۳ روزه نیز قرار بود یک هفته ای حزب الله را محو کند، اما نتوانست.

استادحسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن ایران است، زیرا ایران پشتیبان ملت های مظلوم است، یادآور شد: اسرائیل در جنگ های ۲۲ روزه و ۵۱ روزه و هشت روزه به جایی نرسید و امروز نیز پس از ۴۵ روز دستاوردی نداشته است، زیرا روحیه مقاومت و ایستادگی بر ملت مظلوم فلسطین حاکم است.

وی با اشاره به عظمت کار شهدای مدافع حرم در سوریه، بیان کرد: روزی دشمنان می خواستند بشار اسد نباشد، اما رهبری فرمودند که سوریه خط مقدم ماست و لذا مدافعان حرم به میدان رفتند و زمینه بسیج جهان اسلام را طبق فرموده امام راحل فراهم کردند تا آماده ظهور حضرت حجت(عج) شویم.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه بسیج جهان اسلام در جنگ سوریه اتفاق افتاد و حیدریون و فاطمیون و زینبیون و... را دیدیم، گفت: امروز در جنگ بیش از ۴۰ روزه غزه نیز شاهد بسیج جهان اسلام هستیم و پرچم اسلام در آمریکا و انگلیس و فرانسه بالاست.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای ایجاد نظم نوین در جهان و سلطه بر خاورمیانه، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران لیبرال دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشیده است، زیرا در غزه دیدیم که کاری جز کودک کشی از دست رژیم صهیونیستی بر نمی‌آید.

استادحسینی با بیان اینکه به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم امروز قدرت تهدید ما از دشمنان گرفته شده است، عنوان کرد: رزمندگان حزب الله و انصارالله و فلسطین، آمریکا را می کوبند، اما آنها فقط هشدار می‌دهند و جرات پاسخگویی ندارند، زیرا ایران قدرتمند شده و دشمن نمی تواند با ناوهایش ما را بترساند، زیرا بازدارندگی ایجاد کردیم.

وی به برد ۲۰۰۰ کیلومتری موشک های هایپرسونیک ایران اشاره کرد و افزود: پهبادهای ایران بیش از ۷۰۰۰ کیلومتر در عمق می‌روند و ۳۶ ساعت پرواز را انجام می‌دهند لذا بزرگترین قدرت پهبادی جهان دست ایران است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس دفاع از مظلوم را شیوه و مرام و دستور حضرت علی(ع) دانست و گفت: امروز وظیفه داریم از غزه دفاع کنیم و اگر به خاطر اسلام نیست، به خاطر انسانیت است، زیرا ما پیرو امام حسین(ع) هستیم و خط مقدم نبرد ما، غزه است.وی با بیان اینکه در یک جنگ تمام عیار با دشمنان هستیم و عقب نشینی به معنی شکست است، اظهار کرد: اگر ایستادگی کنیم قطعا پیروز می‌دانیم؛ محکم پای انقلاب و نظام و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌ایم و جوانان بسیجی و حزب‌الهی ما آماده دفاع از اسلام و انقلاب هستند و اگر شهید «علیرضا نظری» بود قطعا در جبهه غزه حاضر می‌شد تا از مردم مظلوم دفاع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار